عوامل موثر بر قیمت دستگاه کپی imagerunner 2202
نوشته شده توسط : جعفری

عوامل موثر بر قیمت دستگاه کپی  imagerunner 2202

کپی imagerunner 2202 ابعاد کوچک و وزن کمی دارد. به طوری که بدون مشکل می توانید آن را روی میز کار خود جای دهید. سرعت خروجی کپی دستگاه تا 22 برگ بر هر دقیقه نیز می رسد. این سرعت برای بسیاری از مراکز ارائه دهندهخدمات چاپ و تکثیرات مثل کافی نت ها یا چاپخانه ها کافی می باشد. علاوه بر سرعت خروجی کلی، سرعت آماده به کار شدن و تهیه اولین کپی نیز بسیارخوب است.

با توجه به قیمت دستگاه کپی کانن 2202، شما همه ویژگی های لازم برای انجام کارهای یک محیط اداری را دریافت خواهید کرد. اما سطح کارایی همه این ویژگی ها در حد متوسط و خوب می باشد. اگر با سفارش های سنگین و حجیم سر و کار ندارید چنین دستگاه کپی میان رده ای می تواند توان تولیدی و راندمان کاری شما را به حداکثر برساند.

قیمت دستگاه کپی کانن 2202 تحت تاثیر عوامل مختلفی می تواند دسخوش تغییر شود. علاوه بر میل همه مشتریان مبنی بر پرداخت هزینه کمتر حین خریداری دستگاه کپی، عامل دیگری نیز اثر بسزایی دارد. در فرآیندهای کپی، هزینه تمام شده برای هر برگ کاغذ اهمیت ویژه ای دارد دستگاهی که کارکرد مقرون به صرفه تری داشته باشد دستگاه کپی بهتری تلقی می شود.

کپی 2202 از مکانیسم های کنترل قیمت متعددی بهره می برد. به کمک این مکانیسم ها می توانید کنترل خود را بر هزینه های مصرفی دستگاه به مراتب افزایش دهید. علاوه بر این مورد، ماشین کپی imagerunner 2202 از کارتریج ها و جوهر هایی استفاده می کند که زیست تخریب پذیر و قابل بازیافت می باشند. این جوهر ها علاوه بر دوست دار طبیعت بودن، کارکرد بالا و به صرفه ای نیز دارند.

قیمت دستگاه کپی کانن 2202 در کنار هزینه های نگهداری و استفاده از این ماشین اداری، معنای کامل پیدا می کند. کارکرد کارتریج این دستگاه با توجه به قرار گیری به صورت تونر یا درام به ترتیب تا 10200و 61700 برگ نیز می رسد. این اعداد نشان دهنده مقرون به صرفه و کم مصرف بودن این دستگاه کپی می باشند...ادامه مطلب درکپی ایران...جهت مشاوره 09148659399





:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: